برگزاری جلسه شورای دانش آموزی به مناسبت دهه فجر ودهه فاطمیه
جلسه شورای دانش آموزی با حضور مدیر محترم آموزشگاه جناب آقای مودی در رابطه با برنامه ریزی هرچه بهتر جهت برگزاری مراسم دهه فجر ودهه فاطمیه برگزار گردید
+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 10:28 توسط توحیدی فر علیرضا - بهبودیان علی
|